08 december 2016

Weblog van J/K Blikopener

Een open blik op geloof en identiteit. Zo wil ik in mijn blogs zo open mogelijk zijn om juist openheid te creëren. Ik wil hier graag van mij af schrijven. En ik wil dat het niet zomaar verdwijnt of onbenut blijft. Ik merk namelijk dat het schrijven mij helpt om mijn gedachten op een rijtje te krijgen. Maar ik geloof ook dat ik niet de enige ben die zijn gedachten op een rijtje probeert te krijgen. En wie weet wil jij het daarom juist lezen.

De combinatie van geloof en identiteit blijkt steeds weer onvermijdelijk. Soms begin ik bij een vraag over mijzelf en dan ontdek ik iets van God. Of juist andersom! En dan zie ik weer iets van God dat mij weer helpt om te ontdekken wie ik ben.

Ik hoop dat deze stap, het delen van mijn blog, mag helpen om mijn verhaal net bij die persoon te brengen die het ook net eventjes nodig heeft. En de kans is zeer groot dat ik die gene niet ken, maar jij misschien wel! Dus, genoeg gekletst, klik op die link en lees, deel, dank, bid, denk, schrijf en dank nog eens wat meer!

Groetjes, J/K Blikopener

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.