05 augustus 2016

Weblog van Heleen

Ik ben Heleen, 41 jaar oud. Wij zijn al achttien jaar getrouwd en samen hebben we twee tienerdochters.
In 2015 werd bij mij baarmoederkanker stadium 4a ontdekt. Daarvoor ben ik geopereerd, kreeg ik zes chemokuren en 23 bestralingen. De tijd moet nu leren of de kanker ook echt weg is. Ik schrijf hierover, omdat het me helpt de dingen op een rijtje te krijgen en te verwerken. Mijn blog is: www.groeiblog.com

Jaren terug heb ik ook al even blogs geschreven die gingen over groeien. Deze blogs zijn al lang weg. De naam GROEIBLOG heb ik zo gehouden, omdat ik heb ervaren dat we ook in en door pijn en moeite kunnen groeien.
Ik kom uit een klein gezin en heb één zus. Mijn moeder is in 2010 (na zeven jaar) overleden aan borstkanker  en mijn vader is in 2015 heel plotseling overleden aan een zware hersenbloeding. Ook schrijf ik soms over groei, familie, kerken, geloof en relaties tussen mensen.

Al meer dan twintig jaar werk ik als apothekersassistente. De eerste tien jaar in een openbare apotheek en de laatste tien jaar in een dienstapotheek.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.