17 december 2015

Weblog van Elise

Mijn naam is Elise, getrouwd, trotse moeder van 3 zonen en 2 dochters en ondertussen zelf de 30 (net) :-) gepasseerd. Onze geweldige kinderen zijn geboren in Nicaragua en sinds 2014 mogen we samen in Nederland elkaars gezin zijn.

Met mijn blog hoop ik jullie te informeren over adoptie maar ook ons gezinsleven dat geen dag hetzelfde is. In een gezin met zeven personen valt elke dag wel weer wat te beleven!

Het is mijn verlangen om anderen te inspireren met interessante verhalen rond opvoeding, geloof, adoptie, actualiteiten en het dagelijkse leven. Juist het eenvoudige dagelijkse leven kan zo mooi en inspirerend zijn!

Sinds de komst van onze vijf geweldige kinderen ben ik fulltime moeder geworden. Fulltime moeder is een bewuste keuze omdat ik zelf mijn kinderen wil begeleiden naar hun volwassenheid. Maar vooral willen we graag een VEILIGE thuishaven zijn waar ze liefde mogen ontvangen. Onze kinderen hebben het nodig dat ze 24/7 op ons terug kunnen vallen. Hun leven is behoorlijk in de war geschopt de laatste jaren en een adoptie gaat je leven lang mee. Aangezien mijn man door zijn werk veel verschillende werktijden heeft, zowel dag als nacht, hebben we al voor de adoptieplannen bewust de keuze van fulltime moeder gemaakt. Ik ben ontzettend dankbaar dat God ons als instrument wil gebruiken om hun tot steun en toeverlaat te mogen zijn! Iets waar ik dag in dag uit door diepe dalen en hoge pieken ontzettend dankbaar voor ben!

Veel plezier met lezen en laat af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes Elise



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.