10 juni 2015

Weblog van Renée Hage Maclean

Hallo lezers,

Graag wil ik me even voorstellen. Ik ben Renée Hage Maclean. Christen met vallen en opstaan. Gelukkig getrouwd met JanKees en we hebben 4 kinderen. Thijs van 10, Mees van 8, Ruben van 6 en Elisabeth van 5. Ik sta voor de klas, op dit moment bij de kleuters, en ik geef workshops. Variërend van stempels maken tot kalenders op een schildersdoek, van vilten sleutelhangers tot brocante rommeltjes. Ik heb ook Sinterklaas-aftelkalenders met groepen gemaakt, en de masking tape/Flow workshop is ook erg leuk. Ik vind het bijzonder gezellig om groepen, variërend van 5 tot 15 mensen, iets te leren en een gezellige tijd met elkaar te hebben. Ik maak heel graag iets. Het maken van iets tastbaars geeft me veel voldoening. Op mijn blog kun je lezen over wat ik maak en wat ik interessant vind. Je kunt me vinden op www.vanrenee.blogspot.com.

Wie weet tot ziens. 
Groetjes Renee




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.