22 februari 2015

Weblog van Sylvia

Mijn naam is Sylvia, 39 en sinds januari 2015 ben ik begonnen met mijn blog.
Een blog met een lage instap, ook voor vrouwen die geen christen zijn maar de basis is voor mij het geloof en dit zal ik zeker met mijn verhalen en tips uitdragen.
Het is ook een blog voor vrouwen, makkelijk leesbaar en waar je wat mee kan - probeer ik althans - op allerlei gebieden. Het gaat over dingen die je meeneemt in je dagelijks leven met God, op je werk, je studie, op straat en thuis.

God staat centraal in mijn leven die ik al 20 jaar deel met mijn lieve man en met mijn geweldige 2 tiener kids in Alkmaar, Noord Holland.

Naast het parttime bloggen en mijn parttime baan als medisch secretaresse, ben ik ook een freelance fotografe op het gebied van newborn en uitvaart. Ook trouwerijen en portretfotografie heb ik gedaan maar ik wil mij verder richten op uitvaart en newborn.
Het nieuwe leven en het leven dat voorbij is. Ook daar zal ik soms foto’s van plaatsen op mijn blog.

Dus ik heet je welkom op mijn blog! www.inspireddutchmom.blogspot.com 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.