18 december 2014

Weblog van Arend

Mijn naam is Pieter Maan (46), maar in mijn blog noem ik mijzelf Arend. Ik ben dol op schrijven en dus kan ik me op mijn blog uitleven met verhaaltjes, beschouwingen en overdenkingen over het dagelijkse leven, waarbij ik regelmatig de link leg met het christelijke geloof, de Bijbel en de kerk.

Ik ben geen predikant, dus verwacht van mij geen diep doorwrochte theologische analyses. Wel subtiele verwijzingen die tot nadenken stemmen, vragen waarmee ik worstel en waar ik ook niet direct antwoorden op weet, maar wel herkenbaar zullen zijn. 
En soms diep ik herinneringen op uit mijn jeugd en mijn geboortestad. Of ben ik op reis en vertel ik over verre en minder verre oorden op deze aarde.
Vlieg dus even met me mee en bezoek: www.arendslogboek.blogspot.nl

Welkom en hartelijke groeten van Arend




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.