30 november 2014

Weblog van Julia



Hoi allemaal,

Graag stel ik mezelf en mijn blog aan jullie voor.

Ik ben Julia, vrouw van Joost en moeder van 2 prachtige dochters, Sanne (2011) en Manon (2013).
Mijn blog heet gezinsleven www.gezinsleven.com. Ik schrijf over dingen die me bezighouden, geloof en gezinstijd, en verder eigenlijk alles wat bij een gezin en huishouden komt kijken.
Ook voor budgettips en leuke knutsels kun je op gezinsleven terecht.
Mijn grote hobby is koken. Elke week verschijnt er een nieuw recept op mijn blog.

Ik zou zeggen; kom eens kijken en lees gezellig mee! Je bent van harte welkom!

Liefs,
Julia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.