23 juni 2014

Weblog van Peter Fokkema

Hallo, mijn naam is Peter. Ik mag graag lezen, denken en u ook schrijven over christelijk getinte onderwerpen. Het kan van alles zijn, maar momenteel houd ik me vooral bezig met apologetische onderwerpen. Daarbij kom je al snel in wetenschappelijke, filosofische en theologische onderwerpen. Ik hou ervan om daarover mijn gedachten te laten gaan.
Wanneer de tijd rijp is, probeer ik daar een samenhangend verhaaltje over te schrijven. Ik sta open voor reacties, omdat die vaak nieuwe stof tot nadenken geven.

Ik hoop dat ik op die manier medechristenen eens een handje te helpen met bepaalde onderwerpen. Aan de andere kant hoop ik ook critici of zoekenden wat nieuw inzicht te geven in deze zaken. Want de vragen waarom zijn we hier, en wat moeten we in dit leven, zijn toch vragen die voor iedereen gelden.
Je vindt mijn site hier: www.peterfokkema.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.