14 juni 2014

Weblog van Lydia Scheringa

Hallo ik ben Lydia Scheringa. Ik ben getrouwd en moeder van vier kinderen.
Ik schrijf al heel lang, maar dat was altijd voor mezelf. Over persoonlijke dingen, momenten die me raken. Meer en meer kreeg ik de behoefte om dat wat ik schrijf ook te delen voor een groter publiek.


Soms over kleine dingen, uitspraken van mijn kinderen, momenten die ik meemaak in mijn werk als verpleegkundige. Soms ook hele diepe dingen, gedachten waarmee ik de lezer wil prikkelen. Daar komt vaak ook mijn geloof als christen aan de orde. 
Ik probeer dicht bij mezelf te blijven, maar daarmee ook herkenbaar te zijn voor de ander. De dingen benoemen zoals ze zijn, oprecht en eerlijk, daar houd ik van. 
Mijn blog kan je vinden op: www.lydiascheringa.wordpress.com. Kijk gerust, denk en droom mee en laat als je wilt een reactie achter.

Welkom!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.