09 juni 2014

Weblog van Fred

Sinds augustus 2008 heb ik een blog. Ik gebruik deze om van mijn geloof te getuigen, mijn gedachten en standpunten vast te leggen (als ik ze 'opschrijf' blijf ik er niet over malen...) en waar mogelijk een ander te helpen.
De onderwerpen zijn voornamelijk gebaseerd op alles wat met de Drie-enige God en Zijn Woord te maken heeft. De artikelen worden meestal tijdens het wandelen met de hond voorbereid, dit kan meerdere dagen duren.
Het mooie van dit alles vind ik, dat ikzelf van elk artikel ook iets leer.
Wat zijn we toch rijk met Gods Woord!

Kijk eens op www.bazuingeschal.blogspot.com, er zijn inmiddels al meer dan 80 artikelen te vinden.

Met vriendelijke groeten,
Fred



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.