17 juni 2013

Weblog van Diane


Hallo,
Ik ben Diane en op mijn weblog www.waardevol-menszijn.blogspot.nl schrijf ik over van alles en nog wat. Getuigenissen en overdenkingen die met het christelijk geloof te maken hebben maar ook over kleine grappige dagelijkse dingetjes die we als gezin meemaken (opvoeding en huishoudperikelen). Ook staan er veel schrijfsels op over lekkere recepten en boeken omdat dat mijn grote hobby's zijn.
Waarom de naam waardevol mens-zijn? Ik heb mijzelf lange tijd niet waardevol gevonden en vlak nadat ik in 1994 christen werd, kon ik niet geloven dat God van mij hield. In Jesaja 43:4 staat: "Omdat gij kostbaar zijt in mijn ogen en hooggeschat en Ik u liefheb". Dit is de Bijbeltekst die ik 'toevallig' onder ogen kreeg na mijn vraag of God mij wel lief kan hebben. Een tekst voor Israël werd voor mij een heel persoonlijk antwoord. Ik hoop dat mijn schrijfsels je bemoedigen en dat je op het spoor van hoop wordt gezet.

Lieve groet en Gods zegen,
Diane




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.