19 april 2013

Weblog van Lindi Melse


Ik ben Lindi Melse, 21 jaar en woon met mijn man in Rotterdam. Ik ben iemand die ervan houdt om met haar handen bezig te zijn en vooral creatief te zijn.

In Rotterdam heb ik mijn eigen atelier en ik ben hier bijna elke dag wel te vinden. Ik ben kunstenares en schilder vooral.
Mijn inspiratie haal ik uit de natuur, de mensen om me heen, verhalen en muziek. Ik kan volledig opgaan in de dingen om me heen, gewoon puur genieten van wat er gebeurt. Zo kan ik uren voor me uit zitten staren, terwijl ik nadenk over het leven en andere dingen. Tegelijkertijd kan ik zo enthousiast over dingen zijn dat ik niet meer te stoppen ben. Creatief bezig zijn vind ik gewoon helemaal geweldig!

Op mijn blog kun je de vorderingen van mijn schilderijen volgen, illustraties bekijken, leuke DIY vinden en lezen over het boek wat ik aan het schrijven ben.
Neem gerust een kijkje op mijn site en laat een reactie achter. Dat zou ik erg leuk vinden :)

Groetjes,
Lindi

Mijn blog en mijn werk zijn te vinden op mijn site: www.lindimelse.nl 
Volg mij ook via Twitter: www.twitter.com/LDMelse en like mijn Facebookpagina https://www.facebook.com/LDMelseArt





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.