15 februari 2013

Weblogs van Lieneke van Vuuren

Hoi medebloggers, 
Ik ben Lieneke van Vuuren uit het jaar 1976, getrouwd en moeder van 6 kinderen. Met hart en ziel ben ik een volgeling van Jezus, Zijn liefde verandert mijn hart, mijn gedachten, mijn leven voor Zijn doel. Over het najagen van deze liefde schrijf ik graag. Er zijn drie weblogs waar je over mijn schouders mee kunt lezen:
Een blog over allerlei dagelijkse gedachten en bezigheden. Eerder schreef ik een paar jaar op deze blog: www.opliefdesjacht.blogspot.nl, je kunt hier nog steeds veel lezen. Nu ik bijna 40 ben, vind ik het tijd voor een nieuwe start en wordt deze vervangen door: www.linaschrijft.blogspot.nl 
Een blog waarin ik recensies schrijf over (kinder)boeken: www.boekenbloggen.blogspot.nl.
En tot slot een blog waar ik stukjes op post, waar ik echt m'n best op doe, puur om het schrijven: www.mijnschrijfschuurtje.blogspot.nl

Vriendelijke groet,
Lieneke van Vuuren

(Dit bericht is aangepast in juli 2016)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.