11 december 2012

Weblog van Ida


Hallo, mijn naam is Ida, ik ben 50 jaar, 28 jaar getrouwd met Rien en samen mochten we drie kinderen krijgen.
Ik werk als activiteitenbegeleidster in een woonzorgcentrum, daar verzorg ik verschillende activiteiten voor ouderen,  met name de creatieve activiteiten. Over de toekomst van mijn werk heb ik geen zekerheid, er wordt veel wegbezuinigd.
Tot nu toe ben ik blij met elke dag dat ik weer naar mijn werk mag en gebruik ik mijn creativiteit zowel op mijn werk als thuis.

Op mijn weblog laat ik de creaties zien die ik maak voor mijn werk maar ook voor mezelf. Ik beleef er veel plezier aan, het geeft me ook ontspanning; even weg van alle ellende in de wereld. Veel van mijn creaties zijn gemaakt van vilt, maar ook van lapjes stof, patchwork en quilten is ook een grote hobby van me.

Kom gerust een 'langs':www.idaviltenquilt.blogspot.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.