22 december 2012

Weblog van Els Arnoldussen

Hallo,

Mijn naam is Els Arnoldussen en ik woon met mijn man sinds vijf maanden in Rees Millingen in Duitsland.
Samen hebben we 5 kinderen, die inmiddels volwassen zijn. Ik houd van mensen, vooral kinderen en vind het leuk om over allerlei onderwerpen te schrijven. Dat lukt me niet elke dag, maar toch regelmatig. We zijn nu 21 jaar pleegouder, ook in Duitsland hebben we ons aangemeld als pleegouder. Over mijn bijbelonderzoek en de ontdekkingen die ik doe, schrijf ik in de volgende blog: www.articles-devotion.blogspot.de

Af en toe schrijf ik over mijn jaren als pleegouder, mijn ervaring met kinderen en gedrag in mijn blog: anderekinderen.blogspot.de

Hartelijke groet,
Els Arnoldussen - Sulman


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.