14 november 2017

Weblog van Anita de Graaf

Ik ben Anita de Graaf:
Vrouw, moeder, dochter, zusje, vriendin, creatief denker, maar bovenal kind van God!

In mijn leven heb ik, net als iedereen, verschillende ervaringen opgedaan. Zowel op zakelijk gebied, als in ons privéleven. Mooie ervaringen, maar ook vervelende ervaringen. En al deze dingen hebben mij gevormd tot wie ik nu ben.
In mijn blogs wil ik graag iets van mijn ervaringen delen en daarnaast neem ik je graag mee in dat wat mij inspireert.
Ik hoop dat mijn blog je mag prikkelen, stimuleren, uitdagen en misschien zelfs mag inspireren. En dat je mag gaan ontdekken of opnieuw mag gaan ervaren dat je door geloof veel meer kan bereiken dan je eigen grenzen soms aangeven!
Datgene wat mij inspireert, is meteen ook datgene waardoor ik van mezelf mag zijn wie ik ben, met mijn talenten en zwakheden en in de dingen die ik kan, maar ook in mijn falen...
Laten we onze imperfectie omarmen en kracht ontvangen door onze zwakheden heen.

Mijn blogs en meer kun je vinden op mijn website:

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.