20 april 2017

Weblog van 'This is me'


In mijn 'soort van dagboek' schrijf ik hoe het is om als christen met ADHD te leven. Hoe lastig en hoe mooi het leven is met ADHD.

THIS IS ME
Ik ben een dochter, een zus, een vriendin, vrouw van en moeder van. Ik houd van lezen en ik ben een koffiedrinker, fan van vintage en kringloopwinkels, bloemen en vlinders. Meest belangrijk: ik ben niet meer van mezelf maar van Jezus Christus. Hij is mijn Zaligmaker en Hij heeft mij lief.

OPENHARTIG
Ik schrijf vanuit mijn hart over dingen die me aan het lachen maken, over mensen die mijn hart sneller laten kloppen en over dingen die ik lastig vind.

DIAGNOSE
Ik weet al een flink aantal jaar dat ik ADHD heb. Nadat bij één van onze kinderen ADHD ontdekt werd, ben ik zelf naar een psychiater gestapt. Het vermoeden van mijn man (mr. Ignatio) en mij werd, na allerlei onderzoeken, bevestigd. Ik vind het belangrijk om te schrijven over ADHD omdat ik zo kan laten zien hoe het is om er meer te kunnen (over)leven in een christelijk gezin.

Welkom!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.