04 april 2017

Weblog van Linda Klinkenberg

Ik ben een vierenveertigjarige schrijfster en net als jij probeer ik wat van het leven te maken. Ja, ik ben een bezig bijtje wat het najagen van de liefde betreft. En nee, ik ben geen softie en ook zeker niet naïef. Ik geloof in de liefde en de wereld anno nu kan wel wat liefde en goddelijke genezing gebruiken.

Het is tijd om beter naar God te luisteren en zie hier, mijn eigen site. Heel toevallig fluisterde God mij in om over Zijn wonderen te schrijven. Ik heb immers niet voor niets een schrijftalent gekregen. De verhalen van mensen die de wonderen van God in hun leven hebben ervaren, vind je in mijn eerste boek dat binnenkort uitkomt. Het is een zelfhulpboek over God en genezing. Voor nu vind je op deze site blogs over mijn leven en fictieve korte verhalen, inclusief een christelijk sausje. Zo lees je over mijn dagelijkse gedoe als tienermoeder en vrouw. Ik schrijf over wereldse zaken en levensvragen vanuit een kwetsbaar en open perspectief. De intentie is de lezer blij te maken en hoop en woorden van geloof mee te geven. Veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.