07 maart 2017

Weblog van Natasja Pruimboom

Hi,

Ik ben Natasja, getrouwd en mama van 4 kids. Jaren geleden kreeg ik het op mijn hart om een blog te beginnen. Ik ben begonnen op blogspot en ik heb vorig jaar de stap genomen om een website te maken en daar verder te bloggen. Ik schrijf over mijn leven, over mijn gezin, over mijn dagelijkse avonturen, en mijn zoektocht in de Bijbel, vandaar ook de naam Natuurlijk leven in geloof.    

Na het lezen van diverse blogs via deze site, heb ik nu toch maar de stoute schoenen aan getrokken om mijn blog aan te melden op deze site.

Tot gauw.
Liefs Natasja

1 opmerking:

  1. Ik probeer telkens een reactie neer te zetten maar het lukt niet. zeventien - 1 = 16 toch :-) Toch lukt het invullen niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.