25 maart 2017

Weblog van Kin Wei Hsien

Hoi,
 
Ik ben Kin Wei Hsien, 32 jaar en sinds kort ben ik opnieuw gaan bloggen over het geloof. Hiervoor heb ik een nieuw domein geregistreerd www.ziehetlam.nl

Ik ga al een lange tijd naar de kerk, maar het geloof had geen uitwerking op mijn leven tot ik een aantal jaren geleden door middel van het bestuderen van de Bijbel en goede blogs pas zag hoe geweldig mooi Jezus Christus is. Ik wil door middel van mijn blog de kennis die ik heb opgedaan delen, maar vooral wil ik anderen laten zien dat God mooi en groot is, niet saai.

Het is vanwege het zien van de heerlijkheid van God in Zijn woord, dat ik verslavingen heb overwonnen en vreugde heb gevonden in Hem. Daarom hoop ik dat mijn blog een uitwerking zal hebben op de lezers zoals beschreven is in Psalm 51:14-15

Geef mij de vreugde over Uw heil terug, ondersteun mij met een geest van vrijmoedigheid. Dan zal ik overtreders Uw wegen leren en zondaars zullen zich tot U bekeren.

Ik blog voornamelijk over de Bijbel, theologie, praktische zaken en tips. Dit doe ik niet alleen, maar er zijn ook enkele vrienden die af en toe wat schrijven.

Groeten,
Kin Wei Hsien

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.