27 maart 2017

Weblog van Imke Wijnhorst

Hallo,

Mijn naam is Imke Wijnhorst. Ik ben getrouwd en samen met mijn man ben ik bezig met een adoptietraject. Vanuit mijn passie voor kinderen en gezinnen en mijn liefde voor God, ben ik in 2015 Stichting Gezinsfundament begonnen. Gods liefde voor kinderen is enorm groot. Toen Zijn discipelen de kinderen bij Jezus weg wilden houden, berispte Hij hen en zei: “Laat de kinderen bij Mij komen en verhinder hen niet”. Hij omarmt en zegent hen (Marcus 10:13-16). Het is Gods plan dat kinderen opgroeien in Zijn liefde: “Ik ben gekomen, opdat zij leven hebben en overvloed hebben.” (Johannes 10:10b)
De opvoeding van kinderen is echter niet iets dat voor alle ouders gemakkelijk is. Daarom wil ik als ontwikkelingspsychologe ouders inspireren met onder andere praktische tips en informatie over de opvoeding van kinderen in de leeftijd van 0-12 jaar. Dit met als doel dat gezinnen tot bloei komen, kinderen opgroeien in Gods liefde en ouders gaan genieten van het ouderschap!
Naast het geven van seminars, webinars en coaching, schrijf ik een blog. Hier vind je onder andere ervaringsverhalen van andere ouders en tips die gebaseerd zijn op een combinatie van Bijbelse en wetenschappelijke inzichten. Ik zie je graag op mijn blog: www.gezinsfundament.nl/blog! Je kunt Gezinsfundament daarnaast ook volgen via Facebook, Twitter en/of Instagram.

Groeten,
Imke Wijnhorst

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.