24 februari 2017

Weblog van Elizabeth Wagemaker

Hallo,

Ik ben Elizabeth Wagemaker en mijn motivatie om te bloggen is om wat te laten zien van mijn handwerkjes maar ook van de taarten die ik bak en maak voor de leden van onze kerk. Ze kunnen deze bij mij bestellen en de opbrengst gaat dan ook weer naar de kerk toe.
Ik hou van haken en breien en soms een borduurwerkje en ik maak af en toe sieraden. Verder laat ik wat recepten zien want ik hou ook van koken. Veelzijdig dus.
Eigenlijk wilde ik eerst anoniem blijven, maar toch heb ik mijn familie er wel bij betrokken.
Een enkele keer laat ik iets van mijn geloof zien. Ik ben niet zo vrijmoedig om het er telkens over te hebben, maar ik merk wel dat er bepaalde mensen die daar ook zo over denken dan reageren en dat is fijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.