19 oktober 2016

Weblog van Carla Marchee

Hoi! Ik ben Carla Marchee ik zal wat over mezelf vertellen. Ik ben moeder van twee jongens van 17 jaar en 14 jaar en ik heb een lieve man: Marcel. Ik heb het een aantal jaren niet makkelijk gehad maar de Heer, mijn Heiland, heeft mij uit de moeilijke situatie getild. Hij heeft mij rust en vrede gegeven en ik mag weten dat Hij voor mij zorgt. Ook weet ik dat ik met mijn zorgen en moeilijkheden maar ook met leuke en rustige momenten bij Hem komen mag.
 
Ik ben al van jongs af aan creatief bezig. Tekenen en schilderen waren mijn grote hobby’s. Later probeerde ik van alles wat met decoratie te maken had. Ik experimenteerde net zo lang met allerlei technieken tot ik tevreden was met het resultaat. Ik het ontdekt dat het mij veel rust en plezier geeft om bezig te zijn met het maken van 'mixed media stijl-schilderijen'.
De Bijbelse teksten waarop de schilderijen gebaseerd zijn, geven me veel inspiratie en kracht. De creativiteit is een talent dat God in mij heeft gelegd. Ik word er zo blij van.
Op een gegeven moment merkte bij mijzelf dat ik heel graag iets wilde betekenen voor de mensen om mij heen door het Woord van God te delen en mensen te bemoedigen door (Bijbelse) teksten of liederen of door een vers op mijn schilderijen te plaatsen. Vol liefde en bewondering, met wat de Heer allemaal voor mij doet, kan ik wel juichen van blijdschap.

Ook blog ik over scrapbooken want dit is iets wat ik al jaren doe. Ik blog erover op de site www.carliesscraplife.blogspot.nl
Ook bloemschikken is een hobby van me. Ik leerde veel van mijn opa, die ook altijd met bloemen bezig was. Ik ben naar talloze beurzen en workshops geweest en ben zelfs twee jaar lang designer geweest bij het Amerikaanse ‘Scrapbook Club Online’. Met al die ervaring leek het me tijd om van mijn hobby mijn werk te maken.

De eerste stap daarbij is het opzetten van deze blog: www.creatiefblessing.blogspot.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.