28 juli 2016

Weblog van Ingeborg Hendrikse

Ik ben Ingeborg, 48 jaar en 23 jaar getrouwd geweest met de vader van mijn kinderen. Mijn huwelijk was niet makkelijk maar ik ben zolang getrouwd gebleven omdat we vier kinderen hebben. Uiteindelijk kon ik niet langer met hem verder en heb ik de scheiding aangevraagd.

Ook mijn jeugd was helaas niet makkelijk. Ik ben de oudste van vijf kinderen dus had al snel de verantwoordelijkheid maar kreeg ook daardoor regelmatig de schuld van dingen die gebeurd zijn.
Ik ben mijn blog begonnen omdat wil ik laten zien dat er, ondanks je beperkingen (ik heb ook artrose, artritis en polyneuropathie) echt nog wel een leven is, alleen… niet zonder onze Verlosser en Heiland!
Waar en hoe zou ik nu leven zonder Hem? Daar wil ik niet eens aan denken. Ik heb vier kinderen in de leeftijd van 26-14 jaar, een schoonzoon en twee heerlijke kleinkinderen en de derde is op komst. 

Regelmatig zal ik een stukje van mijn leven op mijn blog zetten.

Mijn blog is :

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.