26 juni 2016

Weblog van Maria Segers

Mijn naam is Maria. Ik ben momenteel een gepensioneerde onderwijzeres en gaf les op een lagere school en in het bijzonder lager onderwijs. Ik ben wƩl getrouwd maar heb geen kinderen.
Ik schrijf gedichten en overdenkingen vanuit de Bijbel omdat ik - als evangelisch christen uit de evangelische gemeente van Ham (in Limburg) - een persoonlijke relatie met Mijn Heer wil blijven onderhouden. Ik deel dat graag met anderen zodat ik hen daardoor kan bemoedigen en wat liefde en troost kan bezorgen door gedichten heen, die meestal religieus getint zijn maar ook wel eens wat van de natuur of de seizoenen vertellen! 

Graag geef ik een voorbeeld van: 'Wintergevoel' en 'He-me-l'.

Haiku's schrijf ik ook graag aan het begin van mijn 'stille tijd-overdenkingen' die als het ware een korte weergave uitdrukken van de inhoud.


Vriendelijke groeten,
Maria Segers



2 opmerkingen:

  1. Welkom Maria, wat leuk dat je gedichten op je blog schrijft. Ik ga eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.