29 juni 2016

Weblog van Henny van Veldhuisen

Mijn schrijfsels kan je vinden op twee blogs die ik Daily blessings en Autisme Verwoorden heb genoemd.
In de eerste blog geef ik de lezer een kijkje in mijn innerlijk. Wat maakt dat de mens is en doet zoals hij is en doet… het houdt me dagelijks bezig. Maar ook: wat wil God ons leren, welke zegen geeft Hij ons mee? Lees verder op www.veld-huis.blogspot.nl

In de tweede blog neem ik de lezer mee op reis naar de wondere wereld die autisme heet. Het leven met ons zoontje is een dagelijkse ontdekkingstocht… de moeite waard om meegenomen te worden op die reis. Lees verder op www.autisme-verwoorden.blogspot.nl

Enjoy!
Henny van Veldhuisen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.