07 juni 2016

Blog van Naomi

Ik ben Naomi, getrouwd met Mike en mama van 3 kleine jongens.

Ik wou altijd al mama zijn, en was dan ook super gelukkig toen ik mijn eerste kindje mocht verwelkomen. Dat ging natuurlijk niet allemaal zoals ik me had voorgesteld. Ik heb van het mama zijn moeten leren genieten, en leer dat nog steeds. Ik leer iedere dag het mooie in het leven te zien, alles in en voor God te doen.

Daarover gaat mijn blog dan ook. Zo schreef ik vorig najaar een serie over mama worden, hoe ik dacht dat het ging zijn, hoe het eerst ging en hoe het nu gaat.

De blog is tweetalig: Nederlands en Engels. Nederlands is de hoofdtaal.
Ik blog al sinds 2008, maar mijn huidige blog www.omily.me is sinds begin 2013 online. Dagboeken had ik altijd al, maar pas toen ik begon te bloggen, heb ik stilaan ontdekt dat ik super graag schrijf. Bloggen is dan ook de ideale manier om erin te groeien :).

Ik zie ernaar uit om jullie op mijn blog terug te zien, en om jullie blogs te bezoeken!


3 opmerkingen:

  1. Mooie blog
    Groetjes Refaja.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schrijven is blijven...ik heb zelf geen kinderen, maar wel dolblij met mijn echtgenoot. Ik heb ook altijd dagboeken geschreven vanaf het moment dat ik de Heer leerde kennen...later ben ik ook gaan bloggen en nog maar pas heb ik mij aangemeld bij deze christelijke webloggers...waar ik heerlijke stukjes kan lezen. Als je mijn blog wil bezoeken dan vind je daar vele gedichten, haiku's + overdenkingen van de bijbel! Een heel mooi gedicht van mezelf vind ik: "Lief blad"...dat ik al even geleden heb geschreven...ik zie uit naar wat jij en anderen ook mooi vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn gedicht: "lief blad" voeg ik hierbij:

    LIEF BLAD

    Lief blad, je bent voor mij een open boek
    en hoe ik je draai of keer
    ‘k ontdek in jou steeds meer en meer
    je deeg is smakelijke koek

    Lief blad, als ik je in mijn handen houd
    wil ik heel dicht bij jou blijven
    jou helemaal van kop tot teen beschrijven
    ik ben met jou vertrouwd, getrouwd
    Lief blad, je blijft mijn liefdesbrief
    en liefde gaf u wel duizend namen
    als witte, welriekende cyclamen
    je blijft altijd mijn hartendief

    Lief blad, zo kwetsbaar in zwart wit
    ben je gewichtig in uw woorden
    ze verbinden ons met koorden
    ik blijf voor eeuwig je bezit

    Maria Segers









    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.