12 mei 2016

Weblog van Miriam

Hoi, mijn naam is Miriam en het wordt tijd dat ik me hier eindelijk eens eventjes voorstel want inmiddels blog ik alweer sinds 2014! Dit doe ik op mijn blogje Semaja Rafu www.semajarafu.blogspot.nl. Het is een persoonlijke blog waarop ik persoonlijke dingen deel maar waarop ik ook wel eens iets 'afstandelijker' schrijf, in de vorm van fictie bijvoorbeeld. Mijn berichtjes gaan niet specifiek over één onderwerp maar wel vooral over geloof, hoop, liefde en dat soort dingen. Die kostbare dingetjes die ik hier en daar toch altijd weer in mijn leven tegenkom en waar ik dan graag iets over schrijf :). 

Kom je eens een kijkje nemen? Je bent van harte welkom!

Groetjes,
Miriam


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.