01 mei 2016

Weblog van Eline Schermer


Ik ben Eline, getrouwd met een geweldige man van God en gezegend met een prachtige dochter (maart 2014). Ik ben mama- &lifeblogger, ‘analoge’ fotograaf (je weet wel, met zo’n rolletje) en kangatrainer. Ik hou van ondernemen én moederschap en ben daarom een bewuste ‘work-at-home-mom’. Mijn man werkt met ons ICT&Web-developing bedrijf FreeLaunching ook vanuit huis. Gezellige boel hier dus!

Ik geloof in God, dat Hij een liefdevolle Vader is. Jezus is mijn grote voorbeeld en Gods liefdevolle genade is zo geweldig groot dat ik het waard vind om mijn leven aan Hem te wijden! God heeft alles zo mooi gemaakt en daarom heb ik een passie om alles in mijn leven zo puur & natuurlijk mogelijk te houden. Geen poespas of fratsen. Gewoon zoals Hij het heeft bedoeld. Omdat Hij zag dat het goed was.

Op Voila Eline schrijf ik daarom over mijn persoonlijke ervaringen, ideeën en zoektocht naar natuurlijk, onvoorwaardelijk & genadevol ouderschap, gezond & puur eten, natuurlijke verzorging en creativiteit. Jezus is geïnteresseerd in de dingen die mij bezig houden dus betrek ik Hem helemaal in deze dingen. Zonder Hem zou ik mijn rol als ‘mama’ niet kunnen vervullen.
Naar God de Vader kijken we als voorbeeld wat betreft opvoeding, Hij is liefdevol en genadig.
In Zijn woord staat dat ons lichaam een tempel van de Heilige Geest is. Die wil ik goed verzorgen dan. Hij heeft ons geschapen naar Zijn evenbeeld. Wij zijn dus ook ‘scheppers’, lees creatievelingen!

Veel plezier & zegen bij het lezen van mijn blog!

Eline Schermer




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.