23 mei 2016

Weblog van Channa Tomassen

Hallo, mijn naam is Channa Tomassen.
In  mei 2016 ben ik gestart met bloggen.
De blog is hier te vinden: www.eerbareschoonheid.nl
Mijn verlangen is om een inspiratie te zijn voor vrouwen. In Gods Woord is veel te vinden over vrouw-zijn. In mijn eigen leven heb ik geleerd dat Gods principes rust geven, achter elke bijbeltekst is het Vaderhart van God te vinden. Ik daag je uit om mee te kijken met onderwerpen als: Eerbare kleding, je positie als vrouw, heiligheid, wereldgelijkvormigheid en waarschijnlijk in de loop van de tijd nog veel meer.
Het gebed van de Heere Jezus in Johannes 17:17 vind ik zo mooi, het spreekt van een diep verlangen om ons te heiligen door Gods Woord: Heilig hen door Uw waarheid, Uw Woord is de waarheid.

Mannen zijn uiteraard ook welkom om een kijkje te komen nemen!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.