12 mei 2016

Weblog van Anne Stekhoven

Mijn naam is Anne Stekhoven. Ik schrijf al een paar jaar blogs op funky fish (christelijke community en datingwebsite) onder de naam Faith. Omdat ik erg goed gelezen werd, heb ik een website laten bouwen met de naam: annderverhaal (Anne d'r verhaal).

Het bloggen ervaar ik als een fijne manier om met mensen in contact te komen. Ik schrijf over uiteenlopende onderwerpen. Bewustwording en relaties zijn favoriet maar daar blijft het niet bij: zie www.annderverhaal.nl

Ik zie de site een beetje als mijn schatkist. Gevuld met korte verhalen, blogs en poƫzie. Maar ook mijn teken- en schilderingen hebben een plekje gevonden in een galerie. Deze schatten wil ik met jou delen. Kies maar wat moois uit en laat me weten wat je ervan vindt via de reactiemogelijkheid.

Anne Stekhoven



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.