20 april 2016

Weblog van Bart Schutte

Ik ben Bart Schutte ik ben 14 jaar (2002) en ik woon in Almkerk in Noord Brabant. Ik heb een website: www.christensite.nl en daar zet ik af en toe een foto met bijbeltekst op of ik schrijf er een stukje op over het christelijk geloof. Het is ook een website om christenen te bemoedigen of om mensen (die niet geloven) te informeren over het christendom. 
De website bestaat sinds 2015 maar ik zit al sinds 2013 op verschillende sociale media. Kijk gerust eens rond op mijn website en ik hoop dat u er wat aan heeft!

Bart Schutte


Ik ben ook te vinden op FacebookTwitterGoogle+Instagram en Pinterest


6 opmerkingen:

  1. Nou zeg, dat is een bijzondere site/blog Bart, hopelijk kun je er heel veel mensen mee bereiken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt, Marja. Ik hoop ook dat ik er nog veel mensen mee bereiken kan!

      Verwijderen
  2. Wat leuk Bart! Welkom bij de club christelijke bloggers!
    Veel zegen met je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijzonder dat je op deze jonge leeftijd radicaal voor God wil gaan.Je bent een voorbeeld voor generaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even een bezoekje op je site gebracht. Gaaf, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.