27 april 2016

Weblog van Anita Kosters

Met veel plezier stel ik mezelf aan jullie voor: Anita Kosters.
Ik ben een wandelende complexe bom vol tegenstrijdigheden, maar voornamelijk ben ik: donkerblond, lang, brildragend, bijna 42 jaar, blogger, verkoopster in een bakkerij van een supermarkt, sinds kort getrouwd, emotioneel, vrolijk,  loyaal,  christen en vol met passie voor het leven. Mijn man Edwin is de liefde van mijn leven (verschrikkelijk cliché maar wel ontzettend waar).
In Gorinchem liggen mijn herinneringen en Rijen (gemeente Gilze-Rijen)  is sinds een jaar, door mijn grote liefde, mijn blijvende nieuwe thuis geworden.
In mijn vrije tijd schrijf ik het liefst en daar wil ik jullie graag deelgenoot van maken door middel van mijn blogs.


Hartelijke groetjes en veel liefs,

Anita Kosters



1 opmerking:

  1. Leuk om je digitaal te ontmoeten. Ik woon in Dordrecht, dat is niet ver van je vandaan. Welkom!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.