23 maart 2016

Weblog van Theresa

Ik ben Theresa, gezinsmanager van een 7 koppig huishouden (paps, mams en 5 kanjers). Ik heb meerdere opleidingen gedaan en diploma’s gehaald op het gebied van laboratoriumtechniek en apothekersassistent. Kennis die ik ook graag toepas in het dagelijks leven door bijvoorbeeld zelf verzorgingsproducten, dagcrèmes en deodorant te maken maar ook zalfjes voor kleine wondjes.
Verder vind ik het ook heerlijk om creatief bezig te zijn: Naaien, haken, breien, schilderen, bakken, knutselen, tuinieren enzovoorts.
Te midden van de leuke uitdaging om elke keer weer goede en goedkope oplossingen te vinden voor ons drukke gezin, is er ook de uitdaging om samen tijd te vinden voor God en elkaar.

Daarnaast ben ik door schade en schande wijs geworden in het leven met ADHD, ADD, PDD-nos en alle mogelijke combinaties daarvan. Er zijn zoveel goede tips te vinden, maar soms heb je het gewoon nodig om te horen dat je niet de enige bent die zo vaak struikelt.
Juist daarom wil ik dit graag met anderen delen, onze zoektocht in het opvoeden... hoe leef je kinderen het goede voor? Is het alleen vóórleven of red je het daarmee niet? Hoe kun je ze meer leren over God en christen-zijn in het dagelijks leven?

www.zevenomvoorteleven.blogspot.nl

Groet Theresa



1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.