17 februari 2016

Weblog van Theo van Hoof

Ik ben 74 jaar oud en een evangelist en hulpverlener. Ik kwam in 1975 tot geloof aan het sterfbed van mijn moeder.
De laatste 35 jaar heb ik verschillende projecten mogen opstarten, waarvan er een aantal er nog steeds zijn. (o.a. de stations-evangelisatie ‘De Open Deur’ en Stichting De Tweede Mijl in Amsterdam). Ik ben begonnen op de Wallen, in het eethuisje ‘De Bruiloft van Kana’.
Ik heb veel straatwerk gedaan in de grote steden, waaruit enkele inloophuizen zijn ontstaan en waardoor veel mensen in moeilijke omstandigheden tot Jezus mochten komen. Door de genade van God! Hem zij de eer en de glorie tot in alle eeuwigheid!

Ik ben vader van twee grote kinderen en we hebben drie kleinkinderen. Mijn vrouw heet Greta en we zijn in mei 50 jaar getrouwd. We zijn nog redelijk gezond, ook dat is genade van God. 
Ik heb een actief leven achter de rug en ik ben nog steeds actief als directeur en pionier van het werk van de stichting S.O.S. Straatkinderen en het gelijknamige werk in Roemenië. Ook via het internet kan ik nog steeds het evangelie verkondigen en via onze Facebookpagina: Broederschap van Jezus/Jesus Fellowship.

Mijn blog www.blog16203.wordpress.com gaat over straatkinderen in Nederland en Roemenië.

Casa Cana in Boekarest en Casa Sami in Constanta, beide in Roemenië, zijn inloophuizen voor straatkinderen. Casa ‘Diaconia Familia’ in Corbu Roemenië is een gezinsvervangend tehuis.

Theo van Hoof

Barbecue in Corbu 




2 opmerkingen:

  1. Wat geweldig dat jullie arme kansloze straatkinderen helpen.Gods zegen toegebeden. Met hartelijke groet, Petra Groeneveld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Theo
    Bijzonder om uw blog te lezen van het werk onder de straatkinderen in Roemenie en alle zaad die u daar heeft mogen zaaien!Moge de Here u daar rijkelijk voor zegenen. Hij die een goed werk is begonnen zal het ook afmaken!
    Groetjes Refaja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.