05 februari 2016

Weblog van Leendert van Gemeren

Mijn naam is Leendert en ik ben geboren in Rotterdam op 28 mei 1968. Ik schrijf korte verhalen en gedichten. In veel daarvan zie je mijn eigen leven en mijn band met God terug.  
Ik deel op mijn website de dingen waar ik mij over verbaas, waar ik boos of verdrietig om word maar ook inspiratie voor blij zijn, enthousiasme en levenslust.  
Ik ben al 15 jaar ziek, ik heb een bloeddefect waardoor ik veel thuis ben en afhankelijk ben van infusies (elke drie weken) en het is niet te genezen. Ook heb ik ADHD, ik heb daar zelf geen last van maar vind het juist een verrijking van mijn persoonlijkheid, ik krijg er inspiratie door om te schrijven, te fotograferen en blij te zijn.  
Ik vul mijn dagen met zorgen voor mijn lieve vrouw en kinderen, het koken van fantastische maaltijden en creativiteit. En wanneer ik kan, dan schrijf ik op wat in mij opkomt.  

Heb je zin om eens een kijkje te nemen, bezoek dan mijn website.

www.leendert.vangemeren.nl


2 opmerkingen:

  1. Ik vind je site leuk en mooi. Maar toen ik wilde reageren zei je site dat ik spam plaatste. Dus ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry Jedidja, ik heb het gefikst. Het kwam door een kapotte Wordpress plugin.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.