19 november 2015

Weblog van Wim Pouwelse

Ik ben 62 jaar, gelukkig getrouwd, vader van vier zoons en opa van vier kleinzoons. In 2009 werd ik 'betrapt' op parkinson, een enigszins beruchte aandoening. 
Ik woon in Sommelsdijk op Goeree-Overflakkee. Een eiland met veel polders, waar je heel ver van je af kunt kijken. Dat doe ik dan ook graag. Dit ver weg kijken maakt problemen dichtbij een stuk kleiner. Het opent een venster op de schoonheid van het leven in en om mij heen. Er groeit dan hoop. Deze levenspracht biedt troost en vreugde. Dat staat centraal in mijn gedichten. Het geloof in Jezus Christus, de Zoon van God, en de relatie met Hem is de basis voor rust, hoop en vreugde in mijn leven. In september 2015 verscheen mijn gedichtenbundel 'Ik pluk geluk'. In oktober ben ik gestart met een blog 'Dichten bij het leven'. Ik wil laten zien, dat er leven is na een slechte diagnose: een heel rijk en gelukkig leven – ondanks beperkingen in lichamelijk opzicht. 

Dichten bij het leven wimpouwelse.blogspot.com





3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.