13 november 2015

Weblog van Judith Stoker

Leef! Leven is intens, afwisselend, humoristisch, pijnlijk, mooi, verdrietig en vooral de moeite waard!
Ik ben Judith Stoker, 41 jaar, getrouwd met Jan Willem en in het dagelijks leven gezinshuisouder voor kinderen met complexe gedragsproblematiek. Daarnaast heb ik een praktijk waar ik individuele- en relatietherapie geef (www.voltooidverledentijd.eu).
Schrijven is mijn grote passie - altijd al geweest - maar de laatste jaren durf ik er ook mee naar buiten te komen. In 2013 is mijn boek 'Tranen in mijn koffie' uitgekomen. In dit boek beschrijf ik hoe ik vanuit een moeilijk verleden door een lang proces met veel bergen en dalen gekomen ben op het punt dat ik niet langer overleef, maar leef!

In mijn blog 'Leef!' deel ik wat mij bezighoudt, wat ik tegenkom onderweg, waar ik over nadenk, om moet lachen of waar ik me aan stoor.
Mijn verlangen is om open en kwetsbaar te zijn en hier anderen ook toe uit te dagen!
Lees, en leef, met mij mee op www.judithstoker.blogspot.nl 

Judith Stoker


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.