07 september 2015

Weblog van Petrina

Ik zal mij even voorstellen aan jullie.
Ik ben Petrina, een alleenstaande moeder van een prachtige zoon en dochter.
Met alles wat ik in mijn leven heb meegemaakt, heb ik veel mogen leren en ook mooie dingen ontdekt, waaronder het schrijven.
In moeilijke tijden gaf het schrijven mij nieuwe inzichten, nieuwe doelen, meer bewustwording en ik kon op die manier de gebeurtenissen uitten en mijn hoofd legen.
Schrijven heeft mij mooie en nieuwe dingen gebracht.
Ik wil jullie laten delen van de dingen die ik schrijf, geïnspireerd door mijn levenservaring, kinderen, de Bijbel, mensen om mij heen en muziek. Zo mag ik delen van mijn schrijfgelukjes. 

www.schrijfgelukjes.blogspot.nl






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.