05 september 2015

Weblog van Martijn Joosse

Sinds 2,5 jaar ben ik actief met bloggen over boeken op www.mustreads.nl. Omdat ik meer wilde doen met mijn christelijke achtergrond ben ik onlangs een nieuw weblog begonnen. Op www.geloofinboeken.nl schrijf ik over christelijke boeken die ik gelezen heb en komen regelmatig nieuwsberichten en andere leuke posts over boeken en lezen voorbij. Ik heb een brede interesse, dus ik schrijf over boeken uit allerlei genres, van romans en thrillers tot theologie en christelijk leven.


Groeten, Martijn




2 opmerkingen:

  1. Mooie site zeg. Alleen jammer dat je alleen met Facebook kan reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik dacht al 'wat een onaardige recensie van het boek van Fik Meijer 'Jezus & de vijfde evangelist', maar nu zie ik uw 'Christelijke Blog' en wordt alles me duidelijk. U gelooft wél in wonderen. Vriendelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.