08 juli 2015

Weblog van Nicolet

Hoi ik ben Nicolet. Ik wil jullie graag laten delen in mijn hobby. Er is namelijk iets waar ik steeds weer vol van ben, wat me dagelijks bezighoudt en waarin ik zulke toffe dingen ontdek, dat ik er wel over moet schrijven, namelijk: de Bijbel. Hoe is dat zo gekomen?
In 1984 heeft iemand mij meegenomen naar een gebedsgenezingsdienst. Aangezien ik niet met deze dingen ben opgegroeid was ik bijzonder septisch. Geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om zich in te laten met een stelletje ...(vul je eigen aanname maar in), die zich inlaten met allerlei……ideeën! Maar het meest ondenkbare gebeurde, het raakte me enorm. Het was echt en het was goed en ik was niet meer van plan om los te laten wat ik gevonden had. 
In mijn professionele leven ben ik opgeleid als sociaal pedagogisch hulpverlener. Veel van mijn blogs hebben daardoor een pastoraal uitgangspunt, met thema’s als onze identiteit en de verhouding tussen God en de mens. Maar ik ben ook gefascineerd door de vele betekenissen die er in de grondtaal van de Bijbel verborgen liggen.
Ik ben me ervan bewust dat ik niet alles weet, ik heb ook niet de intentie om volledig of juist te zijn. Er valt nog zoveel meer te leren. Dat maakt de Bijbel tot één grote ontdekkingstocht en ik hoop dat je mijn tocht met plezier wil volgen en zelf ook geïnspireerd mag raken om jou eigen ontdekkingsreis te starten.  
Je vind
t mijn blog op www.vangenesistotopenbaringen.wordpress.com



1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.