02 juli 2015

Weblog van Maaike Bikker

Welkom op mijn blog ‘Bikker Blessings’. Graag wil ik mij even kort aan je voorstellen. Geboren in 1982, nuchter maar ook een echt gevoelsmens, bevlogen en een levensgenieter. Met die gedachte ben ik deze blog begonnen.

Bikker Blessings is niet zomaar gekozen. Bikker is mijn achternaam maar als je het samen met blessings uitspreekt klinkt het als bigger blessings. Laat dat nou net de bedoeling zijn.‘Grote zegeningen’.
Zegeningen waar je dankbaar voor bent, ondanks dat het leven je soms knap in de weg zit of dingen die gebeuren waar je totaal geen invloed op hebt. Geloof mij, daar heb ik ook al het nodige van meegemaakt maar op mijn blog gaat het juist om de kleine positieve dingen. Ondanks alle tegenslagen, pijn en verdriet zie je toch wat voor moois je allemaal al gekregen hebt. Misschien inspireert het je om je lang gekoesterde droom na te jagen of je uit de hand gelopen hobby om te zetten naar meer, een eigen bedrijf. Misschien wil je wel die mooie reis te maken of je aanmelden voor die ene hobby die al zo lang op je lijstje staat. Soms heb je een zetje nodig en ligt het recht voor je neus maar zie je het niet. Soms kan dat bepaalde gesprek, het kaartje, een ontmoeting, een blog, een quote, simpele kleine dingen een ‘Bikker Blessing(s)’ zijn.

Enjoy!

Groet Maaike



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.