02 juni 2015

Website van Jantine Huisman

Beste lezer,

Mijn naam is Jantine Huisman. Ik ben afgestudeerd godsdienstwetenschapper in de Abrahamitische religies, studente pedagogiek en actief doopsgezind lekenpreker. Sinds januari dit jaar mag ik mij zelf tevens de oprichter van www.geloofinontwikkeling.nl noemen. Hierop bied ik ouders, onderwijzers en predikanten meer informatie over de geloofsopvoeding, projecten binnen het godsdienstonderwijs en inspiratie voor (alternatieve) kerkdiensten. Daarnaast vinden jullie op de site wekelijks een persoonlijke blog waarin ik mensen meeneem in mijn persoonlijke geloofsleven en mijn werk als (jongeren) lekenpreker. Mijn doel? Mensen informeren en inspireren op een persoonlijke en eenvoudige wijze. Neem gerust eens een kijkje en laat weten wat jullie van de site vinden. 

Hartelijke groet, Jantine

www.geloofinontwikkeling.nl



            

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.