17 mei 2015

Weblog van Regina Nielen

Dag lieve lezer, 

Mijn blog gaat over een kwetsbaar onderwerp: een angst- en dwangstoornis. Wellicht ken je iemand die er mee worstelt, of ga je er zelf onder gebukt. Misschien ben je er gewoon in geïnteresseerd. Hoe dan ook, ik wil de taboe die op dit onderwerp ligt graag doorbreken en hoop dat de Heer mij een bemoediging laat zijn voor velen. Naast dit onderwerp, blog ik ook over hooggevoeligheid en dit alles in combinatie met mijn geloofsleven. Ben je benieuwd naar meer informatie, neem vooral een kijkje op mijn blog.

www.kwetsbaarvoorhem.blogspot.com

Hartelijke groet, 
Regina Nielen 





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.