26 mei 2015

Weblog van Johanneke Plaggenmarsch

Ik ben Johanneke Plaggenmarsch. Ik ben getrouwd en de trotse mama van twee prachtige dochters. Onze jongste dochter heeft het syndroom van Down. Van haar heb ik geleerd: te leven in het nu, echt genieten en echt mezelf te zijn. Mijn hobby’s zijn: lezen, schrijven, zingen en genieten van en met man en kids. Mijn favoriete schrijfsters zijn Karen Kingsburry en Lynn Austin.

Sinds april 2015 schrijf ik blogs voor de website van PuurVandaag. Omdat ik het schrijven van blogs zo leuk vind, ben ik nu met een eigen website begonnen om nog meer te kunnen schrijven. Ik hoop met mijn blogs anderen te kunnen inspireren en bemoedigen. Ik mag mij geliefd weten door mijn Hemelse Vader. Ik heb geleerd om door Hem naar mezelf te kijken als kostbaar en uniek kind van Hem. Dit is een continue proces met vallen en opstaan. Toch mag ik weten dat Hij daarin met me meegaat. In mijn blogs hoop ik mijn ervaringen te delen en te schrijven over voor mij waardevolle momenten en mooie bemoedigende boeken die ik lees. Door het lezen van christelijke boeken over psychologie word ik geïnspireerd en dit wil ik graag delen.

Daarom kostbaar en uniek: ieder kind en ieder mens is kostbaar, maar ook uniek!
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.

 www.waardevolenuniek.nl

Met vriendelijke groet, 
Johanneke Plaggenmarsch




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.