15 april 2015

Weblog van Annemarie

Ik ben Annemarie, bijna anderhalf jaar getrouwd met Bart en moeder van Kaleb. Voordat ik trouwde, heb ik een aantal jaren voor de klas gestaan. Dat was een hele goede en leerzame periode. Naast wat vrijwillig werk voor de Bijbelschool, waar mijn man ook regelmatig les geeft en wat ik erg graag doe, heb ik nu geen betaalde baan meer. Ik heb dus alle tijd om me thuis op het moederschap en huishouden te richten. Dat is iets waar ik erg dankbaar voor ben. Ik houd er al lange tijd van om me te verdiepen in (voor mij heel belangrijke) thema's als een leven dichtbij de Heere, vrouw zijn, huishouden, huwelijk en opvoeding. 
Ik lees regelmatig boeken of luister lezingen over deze thema’s. Ik vind het echt een zegen om hierin steeds meer te leren en te ontdekken hoe mooi en goed de Heere het allemaal heeft bedoeld. Ik kon zelf altijd al erg genieten van andere blogs van vrouwen die hierover schreven en in februari ben ik zelf ook een blog begonnen. Ik vind het erg fijn om hierop regelmatig iets te schrijven over wat ik heb geleerd of om soms zomaar even iets door te geven.

Ik zou het erg leuk vinden als je gezellig een kijkje komt nemen op www.geborgen-in-god.blogspot.nl.

Hartelijke groet, Annemarie





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.