21 maart 2015

Weblog van Frea Timmerman

Mijn naam is Frea Timmerman, en behoor tot de 65 plussers. Lezen en schrijven zat er al heel vroeg in. Ik haalde altijd hoge cijfers op mijn rapport voor taal en lezen. Opstellen maken vond ik prachtig. Als meisje van tien jaar won ik al eens de eerste prijs in een plaatselijke krant, met een zelfbedacht verhaal. Apetrots natuurlijk (verhaal helaas kwijtgeraakt). En nog steeds is lezen en schrijven mijn grote passie!
Over mijn privéleven wil ik niet zoveel kwijt vanwege pijnlijke gebeurtenissen.

Ik blog nog niet zo lang (vanaf februari 2014). De aanleiding was, dat ik voor de vierde keer kanker kreeg (3 soorten). Zo kon ik mensen van mijn ziekte op de hoogte houden. Maar ik had zéker niet de intentie om alleen maar daar over te schrijven. In 2009 bleek ik uitbehandeld te zijn, en koos er toen voor om geen enkele behandeling meer te willen ondergaan. Dat was de beste keuze die ik ooit heb kunnen maken. Het kan eigenlijk niet, maar door Gods genade leef ik anno 2015 nog steeds. Amazing Grace! In 2012 schreef ik daarom het boekje: Leven met God én met kanker, en ik ben momenteel alweer bezig met een ander boek, waar ik nog een uitgever voor zoek. In 2010 verscheen er ook al eens een gedichtenbundel.

Naast veel ellende, gebeurt er ook onvoorstelbaar veel moois in mijn leven, en daar gaat mijn blog meestal over. Ik sta erg positief en humoristisch in het leven, maar dat komt alleen omdat ik een liefdevolle en geweldige God heb, Die met mij meegaat. Hij is werkelijk mijn álles. Daar kom je op mijn blog wel achter.

Frea Timmerman

Twitter: @Frea Timmerman




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.