04 maart 2015

Weblog van Alex van Nes

Hallo, mijn naam is Alex van Nes, 58 jaar, fulltime evangelist in België en Nederland. Al vele jaren werk ik dagelijks op straat om vooral jongeren het Evangelie te brengen.

Daarnaast geef ik veel workshops in persoonlijke evangelisatie. De laatste drie jaar hebben gedurende 86 van die workshops al meer dan 1400 mensen uit allerlei gemeentes en kerken meegedaan en verschillende gebruiken het nu in de dagelijkse praktijk.

Mijn blog voor die getrainde christenen:  www.trainingevangelisatie.wordpress.com. Dit blog gebruik ik ook om de trainingen en de visie te promoten. Mijn blog die ik aan ongelovigen meegeef is: www.hetbelangrijkstenieuws.com



4 opmerkingen:

  1. Welkom Alex. je blog trainingevangelisatie is erg handig zeg, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom Alex. Ik las al regelmatig je blog. Leuk om je nu hier ook tegen te komen i.p.v. in Bleskensgraaf of Tholen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Alex...ik dacht al dat ik dat gezicht herkende. Vandaag op 26 juni 2016 heb ik mijzelf ook aangemeld bij de christelijke webloggers... ik ben Maria Segers en evangelisch christen in de evangelische kerk van Ham in Limburg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Alex om je hier te ontmoeten. Ik dacht al dat ik jouw gezicht ergens gezien had...maar ik ken je ook wel van dichtbij! Ben benieuwd naar de stukjes die ik hier van christenen kan lezen en hopelijk hebben ze ook iets aan mijn weblog: Wegwijzers van Maria.
    Vandaag schreef ik mezelf er ook bij als christelijke weblogger uit België. Ik ben een evangelisch christen uit de kerk van Ham in Limburg en opgeleid door Richard Haverkamp. Ook Theo Rutten ken je alvast...hij gaf vandaag de zondagse preek over het vuur dat uit de hemel neerdaalde + Elia!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.