25 februari 2015

Weblog van Linda


Mijn naam is Linda en ik heb in mei 2015 de website ‘theemetboekjes’ opgericht. Ik ben christen, 25 jaar en woon samen met mijn man in een leuk huisje in Veenendaal. In het dagelijkse leven ben ik juf op een gezellige basisschool en schrijf ik artikels voor mijn website www.klasvanjuflinda.nl. Ik heb een passie voor lezen en kan dit gerust de hele dag doen.

De naam van mijn website geeft aan wat ik het liefste doe, namelijk thee drinken en boeken lezen! Ik lees graag christelijke romans en vind het erg leuk om mijn mening erover met anderen te delen. Ik ben kind aan huis bij de bibliotheek en heb meer boeken dan dat er in mijn boekenkast passen. Het lezen van boeken zie ik als een groot avontuur en ik hoop dan ook dat ik jou kan inspireren om ook van boeken te genieten!

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.