16 februari 2015

Weblog van Alien

Mijn naam is Alien. Binnen christelijk 'blogland' beter bekend onder de naam: Uit de wereld.
Toen ik in 2006 als eerste atheïst in generaties ongelovigen tot geloof kwam, werd het schrijven van bloggen een uitlaatklep om mijn processen met God een plek te geven. Tot 2011 heb ik vele verhalen geschreven en ben toen zo van de een op de andere dag gestopt. Dit had te maken met privéomstandigheden maar ook door het volgen van een opleiding. Ik bleef door de jaren heen vele verzoeken krijgen van mensen die veel herkenning vonden in mijn verhalen. Dit maakte dat ik overstag ben gegaan en mijn nieuwe weblog werd geboren.

Ik schrijf over alles wat mij bezighoudt. Dit maakt dat ik heel open en eerlijk over mijn eigen geloof praat maar ook over het christendom in het algemeen. Hiermee hoop ik een openheid te creëren voor christenen en niet-christenen.  Gewoon zoals het is. Niet mooier of minder dan de werkelijkheid. Vanuit gebrokenheid tot heelheid in Christus. Open en transparant. Gegrepen door het Vaderhart van God.

Mijn weblog is te vinden op: uitdewereld.blogspot.com






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Je bericht wordt eerst even gecontroleerd, dus het kan even duren voor je hem terugziet.